بسیج , راز عشق و ایمان

تصاویر شهیدان راه انقلاب

بسیج , راز عشق و ایمان

تصاویر شهیدان راه انقلاب

رهبری از نگاه مشاهیر جهان

پوتین رئیس جمهور روسیه: من مسیح را در رهبری ایران دیده‌ام.
دبیر کل سابق سازمان ملل: تا کنون شخصیتی به سیاست‌مداری و هوشمندی (رهبری انقلاب اسلامی) ندیده‌ام.
خانم رایس، وزیر خارجه قبلی آمریکا: رهبر ایران می تواند نقشه‌هایی را که بهترین ذهنها با صرف بیشترین بودجه‌ها در زمانی بسیار طولانی کشیده و مجریانی ماهر اجرای آن را به عهده گرفته‌اند، با یک سخنرانی یک ساعته خنثی کند.
سید حسن نصرالله: ما با شخصیتی عظیم و استثنایی روبرو هستیم، که بسیاری در میان امت چیزی در باره او نمی‌دانند. این رهبر در میان امت و حتی در ایران مظلوم است.
به اقرار سازمان سیای آمریکا در روزنامه نیویورک تایمز، مقام‌های پیشین آمریکا و البته کارشناسان ایرانی مراکز امنیتی این کشور می‌گویند، آیت الله خامنه‌ای با جدیت و قدرت به آرمانهای مرحوم روح‌الله خمینی پای‌بند است و با جایگاه مذهبی بالا و معتبری که دارد، به خوبی توانسته مانعی بلند بر سر اهداف و منافع غرب در منطقه خاورمیانه باشد. استقامت آیت‌الله خامنه‌ای بر مواضع ضد آمریکایی موجب شده تا همگان بفهمند که او هرگز زیر فشارهای سیاسی تن به مذاکره و کوتاه آمدن از مواضع خود به ویژه در مذاکرات اخیر نمی دهد. مدیر بخش روان‌شناسی سیاسی دانشگاه جورج واشنگتن آمریکا در باره شخصیت رهبر ایران گفته است؛ او همیشه به عنوان یک متعادل کننده در فضای داخلی ایران عمل کرده است و با هوشمندی خاصی توانسته ایران را در زیر تمام فشارهای تحریم، فشار سیاسی، آشوبهای داخلی و حتی سایه جنگ، تبدیل به یک مشکل بزرگ برای آمریکا و خاورمیانه و حتی فراتر از آن بکند.
یک استاد خاورمیانه‌شناسی در آکادمی نیروی دریایی ایالات متحده آمریکا در باره رهبر معظم انقلاب گفته؛ او واقعاً فردی متفاوت است، با وجود انقلابی بودن و مخالفت با سیاستهای آمریکا، اصلاً حس نفرت را در شما بوجود نمی‌آورد و بر خلاف برخی از مذهبی‌ها، بدنبال اعمال فشار به شما برای تغییر سبک زندگی مورد علاقه‌تان نیست، آیت الله خامنه‌ای یک رهبر واقعی است.
مؤسسه کارنگی آمریکا در گزارشی به نقش آیت الله خامنه‌ای در قدرت و ثبات ایران اشاره می‌کند و می‌نویسد: شاید در دنیا هیچ رهبری نباشد که نسبت به مسائل جاری جهان به اندازه آیت الله خامنه‌ای اهمیت دهد. اما همزمان تا این حد برای جهانیان ناشناخته باشد. آیت الله خامنه‌ای به این دلیل به مقام رهبری انتخاب شد که به آرمانهای انقلابی و آموزه‌های آیت الله خمینی وفادار بود. لذا هر طرحی که آمریکائیان برای ایران طراحی کنند، محکوم به شکست است. آیت الله خامنه‌ای هرگز توافقی را که متضمن عقب‌نشینی یا پذیرش شکست باشد، نخواهد پذیرفت. او باید متقاعد شود که ایالات متحده آماده است مشروعیت نظام جمهوری اسلامی ایران را به رسمیت بشناسد و به آن احترام بگذارد. آمریکا باید گونه‌ای رفتار کند که آیت الله خامنه‌ای یقین پیدا کند کاخ سفید در پی تغییر رفتار خود است، نه تغییر رژیم ایران».این قضاوتهای مشاهیر و مراکز جهانی نشان می دهد که رهبر معظم انقلاب اسلامی علی‌رغم تنوع و پیچیدگی توطئه‌های دشمنان انقلاب در ادامه راه امام خمینی(ره) و افزایش توانمندی و کارآمدی نظام جمهوری اسلامی موفق بوده‌اند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد